Wildcat Helimix 20%

Flyaktiviteter, nye prosjekter, flyplass og diverse andre ting som opptar en modellflyger.
Svar
Brukeravatar
Glenn
Ace
Ace
Sted: Tau

Re: Wildcat Helimix 20%

Legg inn av Glenn » 14 apr 2009, 23:44

Hvordan ligger dere andre ann med fuel?? Har kun 3 kanner igjen med 20% nå og de kommer nok til å ryke fort framover nå som det blir mer og mer helikoptervær - går ca en halvliter pr luftetur med 600en tror jeg så det forsvinner rimelig raskt :shock:

Er det andre som trenger fuel så vi kan få til felles bestilling med rabatt? Eventuelt om noen har "for mye" 20% på lager å vil selge noen kanner fram til vi får til felles bestilling igjen?
Vi skulle fått til en intensjonsavtale eller hva det nå heter (?) hos helizone slik at alle som vil ha rabatt forplikter seg til å kjøpe fuelen sin der men at vi kan slippe å måtte bestille 10 kasser om gangen..

Brukeravatar
BK
Site Admin

Legg inn av BK » 15 apr 2009, 10:20

Firmaet til Jone er solgt, skal se om jeg kan få noe info om ny eier ;-)
Hilsen BK

Brukeravatar
Glenn
Ace
Ace
Sted: Tau

Legg inn av Glenn » 15 apr 2009, 23:58

Ser ut til å ordne seg, Elefun har begynt å selge Rupicon fuel som ser ut til å være vel så bra som Wildcat etter diverse forumer å dømme iallefall.
30% helifuel koster 1040kr INKL frakt for 4 gallons. Det er jo kun 40kr dyrere enn det vi gav for 20% Wildcat :D
15% fuelen koster 790kr INKL frakt for 4 gallons, det er jo iallefall billig! Men de er tomme for 15% nå men dette påstår de skyldes at de nettopp har begynt å lagerføre denne fuelen og derfor ikke var forberedt på etterspørselen. Hvis de klarer å alltid holde denne fuelen på lager så tror jeg nok det er stor sjanse for at jeg hopper over til den fuelen siden tilgang er veldig viktig - kjipt å måtte være 5-10 stk som må handle samtidig hver gang. Ikke alltid like lett å få til :roll:

Svar