Gjenfunnet gammel kjenning

Flyaktiviteter, nye prosjekter, flyplass og diverse andre ting som opptar en modellflyger.
Svar
Steinar
Rookie
Rookie

Gjenfunnet gammel kjenning

Legg inn av Steinar » 09 okt 2016, 12:34

:D Etter å ha vært på søken etter en Richard Elipsoid igjen dukket det endelig opp en på finn.no. Som mange av dere vet har jeg eid flere av disse. både versjon 1 og 2. Min siste var en versjon 2 EVO utgave som jeg kjøpte ny i 2009 og som ble solgt i 2010. Jeg var som kjent en ivrig bygger og ikke så gira på å fly. Som nevnt dukket det opp en for salg igjen og nå ville historien det slik at det faktisk er min gamle som dukker opp og er tilnærmet ubrukt etter å ha skiftet eier 2 ganger fra jeg solgte den. Det fellende beviset på at det var min gamle var at jeg fikk spørsmål fra selger om jeg hadde eid en tidligere da det stod mitt navn i den han hadde. Kunne ikke benekte det og nå er denne modellen igjen på vei hjem igjen. Dette viser bare hvor liten vår kjære hobby er og at det går ann å finne igjen gamle modeller. De finnes der ute et sted.
19_1580247470.jpg
19_1580247470.jpg (5.22 kiB) Vist 424 ganger

Jeg gleder meg til å ta med denne til Leite.
Steinar

Ronny
Ace
Ace
Sted: Jørpeland

Re: Gjenfunnet gammel kjenning

Legg inn av Ronny » 09 okt 2016, 12:44

Så kjekt. Jeg la merke til den på Finn. Tenkte ikke over at det var en modell du hadde eiet tidligere.
Keep on flying!!

Hilsen Ronny

Svar